ח"כ סמוטריץ' לנתניהו: "מצטרף למכתב החרדים בנושא השבת"

    קשה יהיה לטעון שהכרה רשמית, לראשונה, בחילול שבת סיטונאי במסחר בשבת אינו פוגע בסטטוס קוו, אינו פוגע בכבוד השבת ואינו מפלה לרעה מאות אלפי עובדים ובעלי עסקים שמעוניינים שלא לעבוד בשבת ויפגעו ביכולת להתקבל לעבודה ולקיים תחרות הוגנת מול בתי העסק שיפעלו בשבת
    איתי גדסי No Comments on ח"כ סמוטריץ' לנתניהו: "מצטרף למכתב החרדים בנושא השבת"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה הערב במכתב לראה"מ נתניהו והצטרף לדרישת הח"כים החרדים בעניין חילולי השבת והפרת הסטטוס קוו • סמוטריץ' דורש שהממשלה תתנגד לאישור דוח המנכ"לים, ומאיים: להפרת ההסכמים הקואליציוניים עלולה להיות השלכה קשה על התנהלות הקואליציה • ח"כ יוגב הצטרף למכתבו של סמוטריץ'

    סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    קשה יהיה לטעון שהכרה רשמית, לראשונה, בחילול שבת סיטונאי במסחר בשבת אינו פוגע בסטטוס קוו, אינו פוגע בכבוד השבת ואינו מפלה לרעה מאות אלפי עובדים ובעלי עסקים שמעוניינים שלא לעבוד בשבת ויפגעו ביכולת להתקבל לעבודה ולקיים תחרות הוגנת מול בתי העסק שיפעלו בשבת
    16:05
    14.05.24
    יונת קפלן No Comments on "נמאס לי לשבת על כסא הנאשמים": כך נפטרים מכעסים בזוגיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי הצטרף היום לדרישת חברי הכנסת החרדים מראש הממשלה נתניהו: "דורשים שהממשלה תחליט לדחות  את חוק העזר לפתיחת חנויות בשבת"

    כזכור אמש שלחו ראשי הסיעות החרדיות, שר הפנים אריה דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שיגרו הערב מכתב משותף לראש הממשלה נתניהו, ובו דרישה חד משמעית שהממשלה כולה תקבל החלטה בישיבתה הקרובה לדחות את חוק העזר העירוני שחוקק בתל אביב המתיר לפתוח חנויות בשבת קודש.

    שר החינוך ויו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט סירב להצטרף למכתב החרדים. והיום משגר חבר מפלגתו בצלאל סמוטריץ' מכתב לראש הממשלה נתניהו בו הוא כותב כי קבלת החלטה בממשלה אשר דוחה את המלצות וועדת המנכ"לים ושוללת את חוק העזר לתל אביב יפו, מלבד היותה תואמת את הסטטוס קוו ומלבד היותה "מתחייבת מתוך ההכרה בחשיבות של השבת ומניעת פגיעה בגדריה" (כלשון מכתב החרדים), הינה מתחייבת מההסכמים הקואליציוניים שעל בסיסם הוקמה הממשלה הנוכחית.

    סמוטריץ' מוסיף כי "קשה יהיה לטעון שהכרה רשמית, לראשונה, בחילול שבת סיטונאי במסחר בשבת אינו פוגע בסטטוס קוו, אינו פוגע בכבוד השבת ואינו מפלה לרעה מאות אלפי עובדים ובעלי עסקים שמעוניינים שלא לעבוד בשבת ויפגעו ביכולת להתקבל לעבודה ולקיים תחרות הוגנת מול בתי העסק שיפעלו בשבת.

    סמוטריץ' אף מאיים במשבר קואליציוני וכותב לנתניהו כי "כידוע, שמירה על ההסכמים הקואליציוניים הם הבסיס לקיומה וליציבותה של הממשלה ולהפרתם עלולה להיות השלכה קשה על התנהלות הקואליציה".

    "אשר על כן אבקש להצטרף לדרישתם של כותבי המכתב הנ"ל ולבקש מכב', בכדי לשמור על שלמותה של הקואליציה, כי הממשלה תקבל בישיבתה הקרובה החלטה לפיה אין היא מאשרת את חוק העזר וכי בכוונתה לפעול לאכיפת החוק בתל אביב ובכל מקום אחר במדינת ישראל, כמתחייב מההסכמים הקואליציוניים" חתם ח"כ בצלאל סמוטריץ' את מכתבו.

    ח"כ מוטי יוגב הודיע כי הוא מצטרף למכתבו של ח"כ בצלאל סמוטריץ לרוה"מ, בענין שמירת הסטטוס קוו בנושא המסחר בשבת בתל אביב בפרט ובישראל בכלל. "זה ממש חלק מאחריותנו בבית היהודי, לחזק את חוסן המשפחה ולחזק את תודעת שמירת השבת בישראל. חזק וברוך. אמר יוגב"



    0 תגובות